گروه سیاسی: مجلس شورای اسلامی در جلسه فردا صلاحیت و برنامه های محمد عباسی برای تصدی سمت وزیر تعاون را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی همشهری محمد عباسی نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی هفته گذشته از سوی محمود احمدی نژاد رییس جمهوری به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی پست وزیر تعاون به مجلس معرفی شد.

انگشت نگاری از آمریکاییها
در جلسات این هفته مجلس همچنین گزارش شور دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص لایحه اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب  ۱۳۷۵و اصلاحات بعدی آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 حمید رضا حاجی بابایی عضو هیات رئیسه مجلس گفت همچنین طرح لزوم بازرسی وانگشت نگاری از اتباع آمریکایی در مبادی ورودی کشور در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد. یک فوریت این طرح در جلسه یازدهم مهر ماه سال جاری به تصویب مجلس رسیده بود.  طبق پیشنهاد جدیدی که نمایندگان ارائه کرده اند مواردی  که دولت تشخیص دهد از این قانون مستثنی  می شوند .

گذشته ملت
غلامعلی حدادعادل روزپنجشنبه در مراسم سالگرد شهادت شهیدان طیب و حاج اسماعیل حاج رضایی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی که ایرنا خبر آن را منتشر کرد ، یافتن راه آینده انقلاب را در گرو شناخت تاریخ گذشته و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی دانست.
وی گفت: سرنوشت کنونی کشور با انقلاب اسلامی پیوند خورده است و نسل جوان باید از تاریخ انقلاب مطلع شوند و آنانی را که در راه پیروزی این انقلاب بزرگ مبارزه کردند، بشناسند.رئیس مجلس شورای اسلامی،‌15 خرداد را نقطه آغاز انقلاب اسلامی دانست و برشناساندن شهدای این روز به ملت ایرن تاکید کرد.

کد خبر 7238

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز